header

Op 11 december is er een Algemene ledenvergadering van Deventer Energie gepland. Naast de gebruikelijke agendapunten worden er twee interessante presentaties gegeven. De eerste wordt verzorgd door studenten van de Hogeschool Saxion, die een onderzoek hebben gedaan naar ledenwerving en -binding.

Na de pauze krijgt Bauke de Vries, senior lecturer sustainability issues aan de Hogeschool Saxion, het woord. Hij gaat ons meer vertellen over de recente landelijke ontwikkelingen op het gebied van het klimaatbeleid. Ook geeft hij een korte toelichting op het curriculum Energietransitie van de school. Het belooft hiermee een mooie avond te worden en wij hopen natuurlijk op een hoge opkomst.

Waar en wanneer

Als locatie is dit keer gekozen voor de Hogeschool Saxion, Handelskade 75 in Deventer. De ontvangst begint om 19.30 uur in lokaal D2 59 (hoofdingang, met de roltrap naar de 1e verdieping, dan naar links). De vergadering zal om 19.45 / 20.00 uur beginnen.

Download hier de agenda